| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Tjeerd Guest
|
Posted: Thu Jul 22, 2010 2:19 pm Post subject: ongevoelige eikel |
|
|
Hallo,
Ik ben nu zo'n 1,3 jaar deels besnede(ben nu 20) waardoor mn eikel nu constant bloot ligt. Met mastruberen is er geen probleem en kan ik gewoon komen.
Maar ik merk dat ik net zoals sommige andere (van wat ik gelezen heb)
meer wrijving nodig heb bij het neuken om klaar te komen.
Ook kom ik gewoon niet klaar bij pijpen(terwijl ze het wel goed doet en lang) en als zij me mastrubeert dan lukt het soms, maar wel na veel moeite en het voelt vaak gewoon niet zo fijn aan, ik denk omdat mn piemel gewoon niet meer zo gevoelig is.
Kunnen mensen hier over mee praten? Ik heb op een ander forum gelezen dat er jongeren vocht in brengende creme op hun eikel doen om het gevoeliger te maken, en dat schijnt te werken.. |
|
| Back to top |
|
 |
GeoDude
|
Posted: Sat Jul 24, 2010 8:56 pm Post subject: |
|
|
Dag Tjeerd,
Het minder gevoelig zijn herken ik wel, maar ik was al heel lang besneden, dus dat is niet goed te vergelijken.
Ik denk dat als je iets met die creme wilt doen je dit wel regelmatig zult moeten blijven doen.
Anderen ook een mening? |
|
| Back to top |
|
 |
mustapha
|
Posted: Sun Jul 25, 2010 7:56 am Post subject: |
|
|
Hallo,
Ik ben het er best mee eens dat de vroeger altijd bedekte eikel minder gevoelig wordt na een besnijdenis. Maar zowel bij besneden als onbesneden mannen neemt het libido na de pubertijd af en de sleur rondom sex toe! Ik denk dat het daarom niet terecht is de verminderde beleving van sex alleen aan de besnijdenis toe te schrijven.
Ikzelf had ook voor mijn besnijdenis altijd al een ontblote eikel, dus dat was voor mij geen verschil, wel merk ik dat nu ik redelijk strak ben besneden, dat enorm prettig vind.
Groeten,
Mustapha. |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 3:19 pm Post subject: Re: ongevoelige eikel |
|
|
| Tjeerd wrote: | | Ik heb op een ander forum gelezen dat er jongeren vocht in brengende creme op hun eikel doen om het gevoeliger te maken, en dat schijnt te werken.. |
hier heb ik ook over gehoord, maar ik zal dit NOOIT gebruiken (als je dezelfde creme als mij bedoelt dan)
gewoon langer doorgaan... ik ben ook besneden en ja, je bent nu eenmaal ongevoeliger, maar je kan des te langer doorgaan...  |
|
| Back to top |
|
 |
|