Besnijdenisinfo.nl Forum Index Besnijdenisinfo.nl
Alles over besnijdenis

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

vernauwde voorhuid in erectie.

Post new topic   Reply to topic    Besnijdenisinfo.nl Forum Index -> Besnijdenis kinderen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
VG
Guest

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 8:26 pm    Post subject: vernauwde voorhuid in erectie. Reply with quote

Ik heb een vernauwde voorhuid,
in slappe toestand gaat hij er gemakkelijk over. Dit komt omdat ik al een poosje een crème gebruik van de uroloog.
Maar in erectie krijg ik hem er pas voor de helft over. Kan het zijn dat dit nog beter word, ben inmiddels 16 jaar. Is er ook een optie om je voorhuid te laten verwijden zodat hij er niet af hoeft, en is dit aan te raden of zijn er veel klachten over?

Hartelijk bedant,

Vg
Back to top
Ruben
Guest

PostPosted: Sat Jul 24, 2010 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

He Vg.

Als je hem er op je 16e pas met hulp van creme tot de helft erover krijgt heb je volgens mij toch wel eeen klein probleem. Ik zou de huisarts idd vragen of verwijden zin heeft (dat kan nl. wel), maar anders zou ik toch kiezen voor een volledige besnijdenis. Dat weet je zeker dat het probleem opgelost en nooooit meer terug kan komen (wat anders wel kan).
Back to top
GeoDude

PostPosted: Sat Jul 24, 2010 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi VG, het aan een arts vragen kan geen kwaad maar je kunt zeker eerst eens proberen om de boel wat op te rekken. Dat moet je rustig aan doen en er zijn de nodige tips voor, maar ik ken meerdere jongens die hiermee hun probleem prima hebben weten op te lossen zonder operatie.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Douwe

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Verwijden is een optie, maar besnijden ook.

Het voordeel van verwijden is dat het een kleine ingreep is. Het voordeel van besnijden is dat je er sowieso nooit meer last van hebt.

Het nadeel van verwijden is dat het weer dicht kan groeien. Het nadeel van een besnijdenis is je je voorhuid nooit meer daarna terug kan zetten.
Back to top
View user's profile Send private message
GeoDude

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Goede samenvatting Douwe. Maar verwijden kan je ook zelf doen en dat is een bijkomend voordeel. Het kost niets en voor zover ik weet vernauwt het daarna ook niet.
Back to top
Douwe

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Je kunt het hooguit oprekken, maar verwijden is wel iets wat echt door een arts gedaan moet worden.
Back to top
View user's profile Send private message
GeoDude

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

OK als je het onderscheid zo neemt dan heb je helemaal gelijk. Ik bedoel inderdaad oprekken en ken meerdere mensen die daar veel resultaat mee hebben geboekt.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Besnijdenisinfo.nl Forum Index -> Besnijdenis kinderen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Naar de chatbox

Terug naar de homepage