Besnijdenisinfo.nl Forum Index Besnijdenisinfo.nl
Alles over besnijdenis

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Flinke zwelling eikel

Post new topic   Reply to topic    Besnijdenisinfo.nl Forum Index -> Besnijdenis volwassen mannen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Daan
Guest

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 10:16 pm    Post subject: Flinke zwelling eikel Reply with quote

Hallo iedereen,

Ik ben vanmiddag besneden, en ik heb wel iets waar ik me wat zorgen over maak...ik weet dat het heel vroeg is om er iets over te zeggen maar beter te vroeg dan te laat. De bovenkant van mijn penis, ongeveer halverwege mijn schacht, is mijn penis echt flink gezwollen. Ook meer dan voorbeeldfoto's die ik heb gezien van andere mannen die pas zijn besneden.

Is dit normaal? Voor de rest heb ik echt nergens last van, ik kan gewoon lopen/plassen etc. Alleen dat dat ding enorm is...iemand anders die hier last van heeft, of heeft gehad?
Back to top
Man
Guest

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 12:03 am    Post subject: Reply with quote

Hoi,
Mijn penis was ook nogal dik na de operatie. Dat duurde tot wel een week voordat het weer wat minder was, ging nogal langzaam dus.
Ik zou me er niet druk over maken als je voor de rest geen klachten hebt. Zal langzaam afnemen denk ik.
Back to top
stef

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 8:39 am    Post subject: Reply with quote

is bij mij ook gezollen langs een zijde
net een peinis met zwembandjes.
ik veronderstel dat dit normaal is

hoelang loopt er eigenlijk wondvocht uit? en hoeleng moet je er zalf aandoen? ben nu op dag +4
Back to top
View user's profile Send private message
Patrick72

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben nu 8 dagen verder en ook bij mij komt er nog altijd veel wondvocht uit. Nu is het bij mij wel zo dat alle hechtingen er uit zijn gehaald ( zie mijn eigen post )
Back to top
View user's profile Send private message
Daan
Guest

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 11:57 pm    Post subject: Reply with quote

Dankjewel, ik maak me al een stuk minder zorgen....de zwelling is nou al merkbaar afgenomen. Verder gaat alles goed, ziet er naar uit dat mijn besnijdenis keurig is verlopen. Toch bedankt voor de berichtjes
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Besnijdenisinfo.nl Forum Index -> Besnijdenis volwassen mannen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Naar de chatbox

Terug naar de homepage