|
Besnijdenisinfo.nl Alles over besnijdenis
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jimi Guest
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 1:04 pm Post subject: Gevoel en lengte na besnijdenis? |
|
|
Hallo iedereen,
Ik word komende woensdag besneden. Mijn probleem is dat mijn voorhuid iets te lang is en het toompje van achter te strak, daardoor is tijdens sex mijn eikel bijna altijd bedekt en als die er dan achter floept begint het gelijk bij het toompje strak te trekken en doet het pijn. Hierdoor wordt mijn eikel niet echt gestimuleerd tijdens sex en kost het mij heel veel moeite om klaar te komen tijdens sex, aangezien ik gewoon bijna niks voel.
Ik had daarom een aantal vragen, ik hoor hier veel mensen over dat het gevoel door de besnijdenis afneemt, maar zijn er mensen die net als mij eerst niks voelde en zal het door de besnijdenis nu beter worden?
Daarnaast lees ik hier over mensen die zeggen, dat de penis kleiner wordt na de besnijdenis, dit klopt toch niet hoop ik, want anders lijkt het mij helemaal niks. |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 4:25 pm Post subject: |
|
|
Ik heb geen gevoel meer over. maar andere hebben nergens last van. sommige die worden besneden omdat ze nooit veel gevoel hebben en hebben dan ineens veel gevoel van de directe stimulatie. Bijvoorbeeld als je kijkt naar een lange voorhuid of een voorhuid die niet over de eikel kan.
En nouja, volgens mij wordt die niet kleiner hoor.
En je kan overigens ook los besneden worden he. dus dat je voorhuid wel een stukje korter wordt, maar niet helemaal. Dan kan die sowieso niet krimpen. Want als je echt heel veel huid weghaalt, ja dan zou het wel kunnen dat hij kleiner wordt heb ik wel eens gehoord, maar is niet altijd zo. En dan houd je je gevoel verder ook optimaal, want als alles weg gaat heb je zeker de kans dat je alsnog niks meer voelt over een tijdje. Tenminste, zoals ik al zij, ik voel zowat niks meer. Mijn vingertop is nog gevoeliger vaak. |
|
| Back to top |
|
 |
Jimi Guest
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 4:49 pm Post subject: |
|
|
Meen je dat nou, voel je helemaal niks meer?
God wat lijkt me dat klote zeg, hoe kom je dan nog klaar, als ik het mag vragen? |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 8:31 pm Post subject: |
|
|
| Jimi wrote: | Meen je dat nou, voel je helemaal niks meer?
God wat lijkt me dat klote zeg, hoe kom je dan nog klaar, als ik het mag vragen? | Nou, niet helemaal niks, maar de hoeveelheid is saai. kan mijn vinger net zo goed aftrekken heeft misschien nog meer gevoel. de ene mist geen gevoel, de ander raakt blijkbaar echt veel kwijt. Ik herinner me van toen ik nog jong was ik door de grond zakte van het gevoel bijna. En nu, geen boeiend gevoel meer over.
Ach, ik kom na een minuut of 20 uiteindelijk wel. als ik erg geil was 10 minuten maar dan moest het echt heel intenstief trekken zijn en vooral ook adem inhouden, op een of andere manier kom ik dan sneller.
tegenwoordig ligt het toch al wel tegen de 5 minuten aan omdat ik mijn eikel nu weer bedekt houd. maar sneller dan 5 minuten lukt me niet en echt lekker is het nog steeds niet. Maargoed, ik hoop in de toekomst meer gevoel te krijgen omdat ik voorhuid reconstructie doe omdat ik echt niet zonder voorhuid leven kan.
Het is dus zeker niet even inknippen en wegsnijden en je leeft zomaar verder. Het kan best ingrijpend zijn
Ach, je kunt natuurlijk niet zeggen hoe het bij jou loopt. Ik hoop dat het goed gaat, en je toch meer gevoel krijgt door minder huid te hebben.  |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Thu Mar 31, 2011 11:39 pm Post subject: |
|
|
| Ja dat hoop ik ook maar. Maar voorhuid reconstructie wat is dat dan? |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 12:03 am Post subject: |
|
|
| Anonymous wrote: | | Ja dat hoop ik ook maar. Maar voorhuid reconstructie wat is dat dan? | Eum jaa, dat is zeg maar je huid die je nog over hebt, helemaal uitrekken zodat het de eikel weer bedekt.
kun je hir stukje naar beneden op het forum wel topics over vinden  |
|
| Back to top |
|
 |
Jimi Guest
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 1:36 pm Post subject: |
|
|
| kevin wrote: | | Anonymous wrote: | | Ja dat hoop ik ook maar. Maar voorhuid reconstructie wat is dat dan? | Eum jaa, dat is zeg maar je huid die je nog over hebt, helemaal uitrekken zodat het de eikel weer bedekt.
Aha, ja ik weet niet dat lijkt me niet alles. Ik weet alleen dat nu met voorhuid ik bij de meeste standjes gewoon niks voel, geen enkel gevoel. En het duurde voor mij gewoon heel lang om klaar te komen daarbij, dus ik hoop dat het met een besnijdenis toch beter gestimuleerd wordt. |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 1:43 pm Post subject: |
|
|
| Jimi wrote: | | kevin wrote: | | Anonymous wrote: | | Ja dat hoop ik ook maar. Maar voorhuid reconstructie wat is dat dan? | Eum jaa, dat is zeg maar je huid die je nog over hebt, helemaal uitrekken zodat het de eikel weer bedekt.
Aha, ja ik weet niet dat lijkt me niet alles. Ik weet alleen dat nu met voorhuid ik bij de meeste standjes gewoon niks voel, geen enkel gevoel. En het duurde voor mij gewoon heel lang om klaar te komen daarbij, dus ik hoop dat het met een besnijdenis toch beter gestimuleerd wordt. | Ja dat moet wel lukken, er zit dan geen huid meer tussen he. maar je kunt zelf kiezen hoeveel huid je eraf laat halen he. misschien niet alles dat de eikel toch bedekt blijft, maar de huid toch van de eikel afgaat als hij stijf wordt.
En nee, het is verder niet alles, een orginele voorhuid is veel beter. zitten ook seksuele zenuwen in die je als je ze er eenmaal afsnijd het niet meer doen en ook niet terugkomen enzo. Maarja, beter dan niets. |
|
| Back to top |
|
 |
Jimi Guest
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 1:49 pm Post subject: |
|
|
| En kan iemand mij iets vertellen over dat lengte verhaal, want daar lees ik hier over op het forum, terwijl ik daar eerst nooit iets over gehoord had. Is dat nou waar of liegen deze mensen gewoon, dat hun erectie is minder geworden door de besnijdenis? |
|
| Back to top |
|
 |
stef
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 8:38 pm Post subject: lengte |
|
|
| lengte blijft dezelfde hoor, het is enkel de voorhuid die wordt verwijderd er wordt geen stuk tussen of vantussen gedaan, wees gerust ik heb er niks van gemerkt hoor |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 10:23 pm Post subject: |
|
|
Nou, als er zoveel huid wordt weggehaald dan de voorhuid lang is, ja, dan wordt je penis door de huid je lichaam in getrokken en zal hij 'krimpen' inderdaad. Maar als er genoeg huid over blijft zal er niks aan de hand zijn.  |
|
| Back to top |
|
 |
Karel
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 7:28 pm Post subject: |
|
|
Veel urologen doen niet aan een gedeeltelijke besnijdenis. Daarna volgt meestal toch wel een radicale. Dit komt doordat er nieuwe vernauwingen op kunnen treden.
Een losse besnijdenis kan wel, maar je moet het resultaat wel mooi vinden. Je houdt dan meer gevoel, dat is duidelijk, maar het aangezicht is ook wat waard.
Het is een persoonlijke afweging, een eigen keuze. Let op: na een losse besnijdenis kun je nog een keer worden besneden, maar dan strakker.
Andersom kan echt niet. |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 9:48 am Post subject: Re: Gevoel en lengte na besnijdenis? |
|
|
| als je besneden bend en de voorhuid weg is word je lul korter,maar als je gaat rekenen van de stam van je lul tot het puntje van de eikel blijft de lengte het zelfde(in stijve stand)de meeste besneden mannen scheren hun schaamhaar weg(zie pol) zodat het optich gezien de lul wat groter lijkt. :D |
|
| Back to top |
|
 |
kevin Guest
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 11:56 pm Post subject: Re: Gevoel en lengte na besnijdenis? |
|
|
| Anonymous wrote: | als je besneden bend en de voorhuid weg is word je lul korter,maar als je gaat rekenen van de stam van je lul tot het puntje van de eikel blijft de lengte het zelfde(in stijve stand)de meeste besneden mannen scheren hun schaamhaar weg(zie pol) zodat het optich gezien de lul wat groter lijkt.  | he? extra ondertiteling lijkt me gewenst? Wordt korter, lengte blijft hetzelfde? volgens mij gaat dat niet zamen in 1 zin  |
|
| Back to top |
|
 |
Hugo
|
Posted: Fri Apr 08, 2011 9:03 am Post subject: |
|
|
Als je de lengte van je voorhuid dat nog over je eikel heen komt meerekend in de lengte van je penis, wordt ie korter na een besnijdenis.
Neem dit voorbeeld:
http://www.deleukstefoto.nl/media/2143978f_DSC03843.JPG
Als je rekend van basis tot puntje van de eikel, veranderd er natuurlijk niets!
Wel kan 'ie er visueel korter uit gaan zien als de besnijdenis zo strak is dat je zak en huid boven je penis richting eikel getrokken wordt. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|